En liten resumé

Nu har jag haft några hektiska dagar med julklappsköp och annat smått och gott. Igår kom Lea upp en sväng över dagen och gjorde stan osäker genom att leta efter en klänning att ha på morgondagens julfest. Besvikelsen var dock stor när hon inte hittade vad hon fann och ist valde att ha sin Marc Jacobs-klänning. Bra val där, tycker jag. Den är jättefin på henne. Så fick jag en Gucciväska av henne också --- Tack Lea, den är jättefin och bra!

Och idag var jag på stan med Disa och jag hittade faktiskt en hel del. En CD med fadomusik från Cap Verde till min far. Så har jag ju redan köpt den ultimata DVD-filmen till min jägarfarsa också: "Viltsvinsjakt i Roslagen". Ja, ni hör ju hur bra det låter. Bara inte jag blir tvingad att titta på det också, haha. Och som mamma sa när jag berättade om den där fadomusiken: "Nu får man väl höra den för jämnan i bilen!". Jag kommer ner och rör om lite i grytan med andra ord. ;)

Sen har jag hittat den ultimata klänningen till nyår. Kanske kommer upp en bild på den vid ett senare tillfälle... Nu kanske jag bara skulle behöva ha en bolero eller nåt till denna vackra kreation så är saken biff sen. Snyggast på nyår? Självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0