1 maj 2008 - at night

Hallå ja. Så var den roliga mini-helgen slut. Lea har åkt hem till sig och jag och N har spelat lite kort, ätit mat och kollat på ett Seinfeld-avsnitt. Lea var som sagt här och härjade, tihi. Vi gick på stan igår och handlade en del fina saker. Bl.a. köpte jag mig ett par svarta tygskorTopshop. Hittar vanligtvis inte nåt där, men de här skorna var perfekt. Sen köpte jag en klänningAmerican Apparel. Den är hallonröd... fast jag tycker mer att den går åt det lilaröda hållet, men det kanske beror på att jag är halvt färgblind eller nåt. :P

Mina vs Porls skor
Leas svarta Converse och mina nya svarta Topshop-skor

Valborg blev mest ett fiasko för stackars Lea och mig. Vi åkte till Rålambshovsparken med picknickfilt och allt, och när vi väl satt oss där så var det svinkallt och började så smått att regna. Hungriga som satan var vi (iaf jag), men frös om händerna så att man inte skulle ha känt om man råkade tugga sig i fingrarna ist för kexen man åt. :P Till slut gav vi upp redan vid kl 20 och åkte hem redan innan de tände brasan!

Idag gick vi en promenad vid vattnet och det var fint. Varmt, gött och fint väder.

Pensionärsstråket
Strandliden / Hässelby Strand

Hässelby Strandbad
Hässelby Strandbad

Porl & jag
We´re feckin' amazing! :D

I love living in Hässelby Strand. It's fucking najs!

Kommentarer
Postat av: Lea

yes we´re so amazing. såg i spegeln att jag fått lite fler fräknar, väldigt gulligt. det var en fin promenad, det gör vi om snart igen va?!
ha de gott, kramar

2008-05-01 @ 21:51:54
URL: http://fairypeppis.blogg.se
Postat av: Anna

Men! De där var ju helt perfekta! Var precis ett par sånna jag letade efter när jag shoppade skor i fredags, men eftersom jag inte lyckades hitta dem blev det ett par fula skor med resår för 99kr från Skopunkten istället :p

2008-05-01 @ 22:50:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0