Löpning 7.1

Igår var jag och Niklas ute och sprang gröna slingan. Ja, eller, Niklas stukade foten efter ca 8 min och var tvungen att linka hem igen, stackarn! :S Jag fortsatte runt hela slingan och hem igen. Det blev en tid på 45,33 min, vilket väl varken är bra eller dåligt när det gäller mig.

På söndag är det Hässelbyloppet och som det ser ut nu så blir det nog bara jag som springer det, om inte Niklas fot blir mycket bättre till dess. Igårkväll kunde han knappt ens gå och hade jätteont, men han gick ändå till jobbet idag, vilket jag blev imponerad av. Om det hade varit jag som stukat mig så hade jag hellre legat hemma på soffan och tyckt synd om mig själv. ;)


Här sitter jag uttråkad framför TV:n och tittar på Fråga Doktorn. (Ville spela Sims 2, men Niklas hade ockuperat datorn)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, åh! Ser ut som ett litet barn som tittar på bolibompa..en meter framför tv'n ^^ Och ååååh, sims 2. Saknar det. Synd att min dator inte vill installera det bara :( Du får hälsa brushan krya på sig i foten.

2008-10-08 @ 13:41:25
URL: http://artbox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0