ANTM cycle 10

Ok, nu har jag sett klart Americas Next Top Model 10. Tänker inte avslöja vem som vann eftersom det precis har börjat sändas på TV3 nu. Dock kan jag säga att jag hade en favorit i serien: Anya från Hawaii. Tjejen var väl inte den man trodde skulle kunna bli en modell, men det var precis det hon var. Hon blev jättebra på bild. Hennes accent var dock den konstigaste jag hört och man fick aldrig någon riktig klarhet i vad den härstammade ifrån. Hon är tydligen från Hawaii bör tilläggas, men inte pratar man så där... Iaf! Kort sagt, hon var en favorit.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Åh, vilken snygg bild! ^^



Jag kommer igång lite smått med skolan för tillfället, själv då?



Ha det finast. :)

2008-09-13 @ 15:48:36
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0