OMG! Daniel Radcliffe berövad på sin oskuld av MYCKET äldre kvinna!

Mycket ska man höra innan öronen trillar av totalt...

Aftonbladet rapporterar i en artikel om hur Daniel Radcliffe, 19 år, (och känd som Harry Potter) blivit av med oskulden för tre år sedan till en mycket äldre kvinna. Min första reaktion var att det måste varit en 40-åring eller nåt som bestigit den unge Potter-skådespelaren, men hade jag fel där eller?

Jag vet inte vad Aftonbladet menar med en mycket äldre kvinna. Efter den här artikeln har jag svårt att definiera vad en mycket äldre kvinna är i förhållande till en 19-åring. 30? 36? 40? 55?? Tydligen var den misstänkte berövaren av Radcliffes oskuld blott 7 år äldre än Potter, och vid tillfället för befläckningen var hon alltså 23 år gammal, med betoning på gammal.

Ja, hon var sannerligen en mycket äldre kvinna. Hela 7 år äldre! Bör tilläggas att jag är hela 8 år äldre än Mr Radcliffe och jag känner mig i ärlighetens namn inte så extremt, extremt mycket äldre än en 19-åring för att vara ärlig. Jag fick t.o.m. lite åldersnoja av den här artikeln, och jag har då ändå 3 år kvar till jag fyller 30! ;)

Jag kan ju bara spekulera i om de verkligen hade skrivit en sån här artikel om det var en 19-årig skådespelartjej som blivit av med oskulden till en 7 år äldre kille. Don't think so!! Lite ruttet är det faktiskt.

Passa er alla småkillar! Här kommer en 27-årig tant och hon vill bjuda er på godis, muo-haha! :D


Somebody save me from this much older woman!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja, det är jättekul när det går bra för bloggen! :)



Hoppas att du har det fint idag... Sista dagen innan veckan drar igång, haha...



Kram!

2008-09-14 @ 10:11:16
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0