Efter föreläsning kommer sol... inte!

Japp, då var man hemma i idiot-huset igen då. Alltid lika trevligt att bo här. Är det inte det ena så är det det andra. Alltid lika trevligt att komma hem och vara tvungen att lyssna på alla skabb-idioter som inte kan bete sig normalt.

Jag mötte upp Disa efter föreläsningen och vi gick och åt. Vi skulle nämligen åt samma håll sen, då hon skulle åka ut till Kungsholmen. Hängde med henne till Sisters, där hon köpte en tröja och innan dess blev det en bit mat. Efteråt köpte jag mig ett par stövlar innan jag åkte hem.



Han som tog emot vår beställning påminde om skådespelaren Cillian Murphy, vilket gav mig rysningar. Av olust dvs. Brrrrr... Han är lite läskig. Kanske för att jag mest sett honom i roller där han spelar skurk! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0