Godmorgon

Idag är jag mer än seg. .Somnade som en stock efter att Danny och bröderna hade gått hem. Bäst på hela kvällen var nog när jag filmade och Danny frågade om jag filmade och jag svarade nej, haha. Klart jag filmade! Ledsen, Danny, men jag ljög! :P Bah, den där tentan tog musten totalt ur mig. Hoppas bara att jag klarar den.

Niklas åkte in till stan förut för att gå på kurs. Han ska tydligen lära sig att bli en god cirkelledare för sitt band. Ska bli spännande att få höra sen vad kursen gick ut på. Själv åker jag nog inåt stan vid halv 1 eller nåt, så hinner jag göra det jag ska innan Andreas kommer in. Får se om jag får höra nåt om hans Tysklandsresor. Han har ju inte berättat nåt om dem alls, Mr Hemlighet himself!

Kommentarer
Postat av: Julia

gud va fin du är i profilbilden

vad tycker du om mitt inlägg om hur man kommer in i en roll? Kommentera gärna I need it

2008-09-28 @ 15:48:05
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jaha :) undrar om det är så för mig med. Börjar på Göteborgs universitet i november. har din söndag varit bra?

2008-09-28 @ 21:14:35
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0