Löpning 7.1

Så, nu var 7.1 km avklarat i löparspåret igen. Det var faktiskt helt okej och inte alls jobbigt, om man ska analysera det hela. Eller jo, mot slutet blev det faktiskt ganska jobbigt, men helt överkomligt ändå. Det är alltid så när jag springer så här långt. Det går hur bra som helst, fram till jag har ca 1 km kvar att springa och då bara går luften ur mig totalt, som en ballong ungefär. Undrar hur jag kan undvika det i framtiden. Jag kanske borde ta och pressa mig ytterligare och springa lite längre, så kanske jag kan flytta fram den där trötthetsgränsen. Jaja, sitting here and babbling away...

Nya joggingskor börjar ju också att bli ett måste! Mina är så slitna att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med dem... Kanske ritualbränna dem på bål? ;)

Adidas: Duramo Run
Lutar åt ett par Adidas Duramo Run

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0