Småskalig shopping

Okej, nu är jag tillbaka hemma igen. Stannade till i Vällingby City och handlade lite saker. Det som fick följa med hem var bl.a. lite blandade skönhetsprodukter, samt ett par tjockare och lyxiga fingervantar från Åhléns (samt 2 stora kassor med matvaror från Hemköp).


Hydrafresh cleansing gel - L'Oréal Paris
Liten spegel - H&M
Puderborste - H&M
Ögonskuggskit (grått) - H&M
Boost up mascara - Isadora


Den här Boost Up Mascaran var helt sanslös. Längre och tjockare ögonfransar kan man nog inte få, utan att fejka det hela med lösögonfransar dvs! Någon som har provat den här mascaran och har någon kommentar om denna? Jag tycker den verkar passande för utekväll och sånt, men till vardags ser den nästan lite vulgär ut. Twiggy-varning på denna. ;) Men jag är supernöjd.

Kommentarer
Postat av: Rulta

Jepp, jag kör oxå med Boost Up. Bättre finns inte!

2008-09-17 @ 10:14:29
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0