Svunna tider

Jag hittade och scannade in ett foto på min mormors far. Fotot är förmodligen från 1910-talet eller ännu tidigare. Axel Karlsson hette min mormors far, och han var i mitt tycke en ganska stilig karl. Jag träffade ju givetvis aldrig honom. Jag tror att han dog redan på 50-talet. Mamma har aldrig direkt heller berättat något om honom, så jag tror inte att hon minns honom så jättemycket heller. Jag funderar på att rama in kortet på honom och hänga upp.


Axel hade nog aldrig kunnat föreställa sig att han en dag skulle figurera på ett ställe som heter Internet ;)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja, usch! vem vet vad det är som är inblandat där... hehe... Är det dåligt väder i Sverige? Då tar jag med mig solen när jag kommer hem ;)



Ha det finast ^^

2008-09-06 @ 07:41:05
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0