Gårdagens

Gårdagen var finfin och spenderades inne i stan samt här hemma. Jag gjorde en del inköp, passade på innan jag mötte upp Andreas, så vi skulle ha tid för lunch och promenad. Efter misslyckade försök att hitta fikaställen/resturanger som hade lediga platser så hamnade vi tillslut på McD. Lite onödigt och inte supergott, men det var iaf mat. Sen tog vi en sväng till SciFi-bokhandeln där jag handlade 3 mangaböcker - de avslutande delarna av den koreanska mangan One. Ska bli spännande att se vad som händer.

Sen var det filmvisning hemma hos mig. Vi hade Staffan Hildebrand-kavalkad med filmen G och Stockholmsnatt. Sen avslutades kvällen med en omgång Soul Calibur 4 på PS3. Det var riktigt kul när jag spöade skiten ur Andreas gubbe och han lackade ur totalt, haha! :D


Trots sina överdimensionella behag, så är hon bra på att slåss. (Man skulle ju kunna tro att de var lite i vägen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0