Gårdagen

Japp, då var man uppe i skaplig tid och hinner att lägga ut lite roliga bilder från gårdagens bravader. Dagen började först med att jag, Niklas och Johan Köhn (som på lördagen kom på besök från Göteborg) gick en långpromenad runt i Hby Gård & Strand, innan jag gick till t-banan och åkte in till stan för att möta upp Andreas för fler promenader. Det blev en rolig upplevelse, allt som allt.


Niklas och Johan funderar på om de ska köpa Hässelby slott eller inte


Jag tjatade om att få bo där, men Niklas sa barskt ifrån


Andreas och jag hamnade så klart i Gamla Stan (måste ju alltid besöka SciFi-bokhandeln!)


Andreas blev trött och slog sig ner framför kungliga slottet


Jag besökte statyn av min favoritkung, Gustav III


Vi hittade värsta flottan ute på Skeppsholmen (vart annars?)


Rolig båt... (Jag trallade på "Torsten hällde brännvin i ett glas åt Karin Söder")


Sweeney Todd har barberarsalong där han skär halsen av folk, precis som i filmen


Andreas testar sina cirkuskonster


Vi avslutade dagen med att gå på en marknad vid Sergels Torg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0