Nostalgia

För en många herrans år sen höll jag på mycket med listor. Jag listade allt i topp 10 och en lista var de 10 bästa låtarna genom tiderna. Jag håller fortfarande fast vid minst hälften av dessa, bland annat Chris Isaaks "Wicked Games", som spelades om och om på MTV när jag var liten. Den blir aldrig gammal och man tröttnar aldrig på den. Jag vågar fortfarande järvt påstå att Chris Isaaks "Wicked Game"-platta från 1988 är en favoritplatta som aldrig dör. Den innehåller tre av hans bästa låtar genom tiderna: Wicked Games, Blue Hotel och Lie To Me. Gå och köp nu, eller lyssna på låtarna på Spotify och upplev lite Roy Orbison-inspirerad rock n' roll!




Kommentarer
Postat av: emelie

Hey =D kikar precis in här, allt bra med dig =)?

2009-08-12 @ 05:20:52
URL: http://pimania.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nu har jag äntligen lagt upp lite bilder från när jag var i Mellbystrand,

kolla & kommentera gärna!



ha en toppen dag! kram



lovisarosen.blogg.se

2009-08-12 @ 10:46:16
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar: ja det är bra med mig med=D

åh tack så mycket!

2009-08-12 @ 12:03:46
URL: http://pimania.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, wicked games är verkligen bra.

Du verkar ha koll på musik ;-) Är helt galen i musik. För någon kväll sen, kom jag in på en liten obskyr radiokanal i skåne och hörde en låt med fransk text/uttal ...med la disco, discotecque. Programledarna var mest intresserad av sina egna röster, och nämnde naturligtvis inte vad gruppen/sångerskan hette...Jag har youtuba/googlat men inte hitta något än. Däremot hamnade jag här på din fina sida ...



En liten utmaning om du önskar!

Jag ska logga in här och följa dig :-)



/Marie

2009-08-24 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0