Ändringar!

Eftersom jag har tänkt inrikta sassycoona.blogg på mer "kulturella" ting som jag tycker mycket om, dvs fotografi, musik och film och andra kulturella fenomen, så har jag skapat en annan blogg där jag kommer att bjuda på lite mer vardagliga tankar, bestyr och påhitt. Nya bloggen hittar ni här.

Jag kommer alltså att fortsätta att blogga på denna blogg, men den kommer då som sagt främst att behandla mina fotografier, musik och film och annat kulturellt. Hoppas att de som läser denna blogg kommer att fortsätta att göra detta. För de som tycker att det verkar blä och hellre vill läsa om mitt snaskiga (haha) privatliv har jag skapat en ny blogg. ;)

Välkommen till den nya bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0