Det kom blod ur Linda

Igår råkade jag hacka mig rakt i fingret när jag skar grönsaker. Det blev ganska djupt och slutade inte att blöda. Blödde dessutom ner Antoines kök, kakel och allt. Lyckades torka bort det värsta innan han kom in efter att ha kastat grovsopor. Slutade inte att blöda så det blev akuten, där jag skickades hem inom kort... Idag är det svullet, såret vätskar sig och ser faktiskt rätt hemskt ut. Men det ska väl kännas att man lever också. Dock lovar jag Larne att gå till sjukan igen om det inte blir bättre.

Sen idag så har jag varit i Flempan och gått igenom lägenheten med Vaktmästare Seth. Han sa att han skulle fixa det han kunde fixa, samt att han bytte lås. Låter fenomenalt bra det. Ser nu fram emot att flytta in!

Kommentarer
Postat av: Flygande Maran

Synden straffar sej själv

2009-12-03 @ 18:59:49
Postat av: alicia

Riktigt snygg blogg!:)

2009-12-03 @ 19:11:48
URL: http://aliciakristinaa.blogg.se/
Postat av: Maja.

Usch det där lät inget bra:S Du behöver inte gå till doktorn och kolla upp det?

2009-12-03 @ 19:51:48
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0