Flyttrycket

Idag och framåt hela veckan kommer jag att vara ganska upptagen. Idag ska jag fortsätta flyttpacka, ikväll kommer Marina, imorgon kommer Disa och så ska vi flytta grejerna. På torsdag ska jag sitta tentavakt uppe på koreanskainstitutionen. Fredag ska jag lämna nycklar till Eunah och sen ska jag nog till Antoine och handla mat med honom. På lördagen blir det nog att stanna inne pga Salem-demonstrationerna. Antoine kan ju inte gå ut alls pga alla nynazister som springer runt, och ärligt talat tror jag nog att jag också stannar inne för man vet ju inte.

Men nu: en stor kopp kaffe och flyttrycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De såg gott ut.

2009-12-12 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0