Så gott som nya!

För att inte bli helt totaltknäckt på grannarnas skrapande med möler, gapande och skrikande, samt deras omöjliga ljudvinåer när det gäller både TV, radio och ungjävel, så gick jag ut en sväng lite efter kl 14.

Gick ner till Hby Strand och tog T-banan till Vällingby bara för att ha något att göra (samt för att lämna Niklas ensam en stund med sitt syntspelande). Väl där så gick jag runt och fönstershoppade en stund, bl.a. på Gina Tricot som har fått in både det ena och andra snygga, bl.a. en svart nitväst som kanske inhandlas när CSN kommer. Sen gick jag till Åhléns och köpte 5 meter sidenband och sen gick jag till T-banan. Självklart missade jag ju tåget hem och ville inte stå och frysa i 10 min (det var ju minusgrader), så jag började ist att traska hemåt. Jag hann faktiskt ganska långt innan jag såg att nästa tåg kom vid Johannelunds station, så jag bestämde mig för att gå hela vägen hem och det tog ju ingen längre tid. Det känns bara som att det är jättelångt men det är inte så farligt. Det tog kanske runt en halvtimme att ta sig tillbaka till Hby Strand. Sen gick jag in på Hemköp och köpte ett par saker innan jag gick vidare hemåt.

När jag kom hem så fixade jag till mina gamla stövlar som stått i garderoben och samlat damm i några år nu. Det var därför jag köpte sidenbandet. Visst blev de dögrymma med nya snörningar!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken fin idee :)

2009-02-02 @ 17:41:20
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0