En dag på stan

Idag blev det stan med ddrling Lea. Vi hann både med shopping, lunch och fika 2 ggr. Ett ställe nere på söder som vi fikade på... Fasen vilket konstigt ställe alltså. Verkade som att alla gäster därinne kände hon som stod i kassan. :S Det var typ en liten gubbe i 50-årsåldern som smög omkring där vid kassan och frågade henne en massa saker, samt att han hela tiden smög upp bakom oss. Jag kände mig grymt trängd och irriterad. Sen när jag hade fått mina grejer och skulle gå iväg för att hitta ett bord så kom gubben fram till mig och skulle slita brickan ifrån mig "Jag ska hjälpa dig!" och jag bara "NEJ!!!!", och han backade "Okej, okej!" - Va fan liksom! Sen gick jag upp och satte mig vid ett bord och sen kom Lea efter. Ganska kul att jag reagerade sådär, haha. Det sjukaste av allt var att gubben gick bakom disken sen, så han kanske jobbade eller var praktikant där eller nåt, vad vet jag. Men han var liksom inte klädd som nån som jobbar på ett café... Lite pinsamt, men va fan, man dyker bara inte upp sådär bakom ryggen på nån och försöker slita brickan ifrån en! Eller hur, Lea? :S

Ja, och så hittade jag en jättefin klänning på FCUK som Lea köpte åt mig. Vilken vän va? Tusen tack!!


Första fikastället. Gubben jag skrek åt sitter längst till höger. :S


Leas Mulberryväska (eller?) som hon importerat från England. Jag får nog inte säga vad den kostade... Men hon ursäktar sig med att den var på rea. :P


Lea njuter av sin varma choklad. Muffinsen var inte lika god... Inte ens jag ville äta upp den. ;)


Jag gjorde galna blicken med skelningen!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ingen höjdarmuffins alltså? Den ser lite...kompakt ut XD

2009-01-26 @ 20:14:37
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0