Min nya pryl

Jag har gjort många små fina inköp senaste tiden, men det som jag känner mig mest glad över just nu är den här lilla grejen:



Man kopplar alltså in sin Mp3 till denna lilla tygnecessär, som har en inbyggd högtalare i sig. Sen är det bara att boppa loss. Hur praktiskt är inte det när man ska smyga iväg ut och sätta sig i nån park och ha lite trevligt. Den är så liten att den får plats i handväskan. Ett stort plus är ju att det är en vanlig necessär också, så man kan plocka ner lite andra saker än Mp3 i den.

Kommentarer
Postat av: En graffiti bloggare

I love it! Var kan man köpa den? och för hur mycket? =)

2009-06-05 @ 20:14:35
URL: http://graaffitii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0