En liten uppdatering

Nu var det ett tag sedan uppdatering, ursäkta mig så mycket, fantastiska bloggläsare (jag vet att ni är så sjukt många, ehe...). Iaf! Mycket har hänt sedan sist, bl.a. tog ju Lajny studenten nu i torsdags och det var party party förstås. En fin beskrivning av detta finnes på min kära pojkväns blogg. Anyway, grattis till Lajny!

I lördags tog jag en tripp till min kära bruscha i Rönninge för att ha lite filmdag/kväll. Det slutade givetvis med att vi gjorde musik hela dagen istället, och när kvällen kom så hade det öst ner regn hela dagen. Andreas hade dessutom varit jättesnäll mot mig och lärt mig dricka Bacardi med melon och cola. 2 timmar hem i ösregn kändes inte lockande, speciellt då SL-kortet gick ut kl 12 samma natt, så jag valde att slagga hos honom ist. Eller slagga och slagga, det blev mest bara en massa TV-tittande. Först ut var Tratten och Finkel med Fredde Granberg och Peter Settman, efter det blev det Snutarna med samma snubbar. Sen när klockan var typ 1 på natten åkte Arkiv X-boxen på och stängdes inte av förrän kl 6 på morgonen. Vid det tillfället var det ljust och Andreas hade fått totalspatt. Det som följde var 2 timmars konstant babbel som inte gick att stänga av trots jag ganska hätskt bad honom att hålla klaffen vid minst 10 tillfällen. En episod:


A: "Linda! När du var liten, såg du det där Bubba på Disneydags?"
Jag: *sluddertrött* "Bubba-klubba?"
A: "Asså, det här är bara för bra! Jag känner ingen som kommer ihåg Bubba, jag blir så glad!"
Jag: "Alla i vår ålder vet väl vem Bubba är?"
A: *ignorerar* *sjunger någon konstig låt*
...
Jag: Andreas? *inget svar* Hallå?
A: *sjunger på konstig låt*
Jag: Asså, kan du hålla käften nu, jag vill sova!
A: Aaaah, okej... *fortsätter sjunga*


Underbara vänner man har... Nästa gång tar jag med öronpropparna.


Annars såg det mest såhär seriöst ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0