Ramberg (inte Örjan...)

Hej alla glada (och ledsna)! Helgen har varit fullspäckad, därav inget blogginlägg. Idag har jag, Niklas och svärfar varit på Ikea och jagat en garderob åt mig. Jag hade redan kollat ut en innan och till min glädje var det ett utgående parti, så den var sänkt med 500:-! Perfekt för en liten fattig kyrkråtta. Iaf, fick hämta ut den i varuuthämtningen och där stod en tjej från koreanskan, som tydligen jobbar där numer! Hon gick i klassen under mig. Tyvärr hann hon ila iväg innan jag ens hann säga hej. Vi åkte hem och svärfar + Niklas fick kånka 99,6 kilo garderob upp till lägenheten. Sen började ihopsättandet...

...Det tog drygt 5 timmar att sätta ihop aset. Vid flera tillfällen dansade jag medicindans och var allmänt ilsken. Jag vet inte vad Niklas tyckte om det beteendet, men jag var arg som ett bi (inte på honom, bör nämnas). Sen tog det ca 2 timmar att städa upp allt skit runtomkring och att ställa allt på sin plats igen. Fy fan... Man borde ha lärt sig vid detta laget...


Vår hall blev dränkt i bråte!


Bara en låda kvar... Jag tar en kaffepaus och somnar nästan på kuppen!


Färdig! Tog ju bara 5 timmar...

Kommentarer
Postat av: Linnea

fint det blev!

2009-03-08 @ 23:00:42
URL: http://artbox.devote.se
Postat av: Linda

Tack! :)

2009-03-08 @ 23:09:02
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0