Raising hell in Hell-sinki

Nu har det som vanligt hänt en hel del på senaste tiden och jag har inte haft tid att uppdatera. Yup, gott tecken är det iaf att man inte hinner uppdatera här om en massa nonsens, torde väl betyda att jag har ett liv...? Woopie me för en gång skull!

Jag och Loco tog en tripp till Hell-sinki 6-8 okt och det var bland det roligaste jag någonsin gjort tror jag. En hel del galenskaper blev det på vägen och Hell-sinki bjöd på spöregn, men det gjorde inget när jag tog armkrok på Loco och plöjde honom genom Helsingfors gator. Så nu har man varit i Finland också, always a start.

Sen flydde jag till Loco i fredags och kom hem precis nyss. Vad har vi gjort? Vi har levt i total symbios, som jag kände att jag var tvungen att bryta nu för en liten stund efter att ha umgåtts nästan oavbrutet i över en vecka nu med undantag för ett par dagar. ...Dags att sätta sig i ett hörn och skaka av abstinens kanske? ...Gode Gud, jag måste tillbaka snart och köra Twilight Princess på Wii som vi var och köpte i söndags. Det har varit lite oavbruten aktivitet angående det spelet, samt Guitar Hero och Super Mario Galaxy i ett par dar nu.


Fett nöjd med hytt och säng, yaoooo



Gratis vin... eller gratis och gratis var det nog inte...



...Vi välkomnades av regn...



Nåt... spektakel... Åh vad påläst jag är angående Helsingfors...



Raising hell in Hell-sinki






Farväl Finland!



Tjo vad det var livat på dansgolvet... Ojojoj!


Kommentarer
Postat av: A-T

Ooh, super mario galaxy. Jag darrar av upphetsning! ;-) Jag fick det under en tenta-p för några år sen, av nåt under så klarade jag tentan vet inte hur! Lika roligt fortfarande!!!! Ser ut som ni haft en fin tur till Suomi!! Kram från Götet!

2009-10-14 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0