Middag hos Peppe och Ida

I söndags blev jag och Antonius bjudna till Peppe och Ida på middag tillsammans med brödernas föräldrar. Mycket trevligt var det.



Ida, Ann-Marie och Owe har satt sig till bords



Peppe i förgrunden, jag hjälper till att servera Owe av maten



Sen underhöll Peppe oss med lite piano



Storebror och lillebror Antonsson



Irriterande småsyskon som sagt



Dags för en klassisk styrkemätning bröder emellan. Peppe kaxar upp sig mot storebror!



"Hur gick det, bror? Tog jag knäcken på dig?" Hahaha!



Storebror firar segern med en fin rökig whiskey



Dagen efter hjälpte jag Antonius att fixa köket. Han städade kylskåpet... Behöver jag säga hur länge den där gurkan legat där. ... Märks det att han bor själv? Nääää... (Äckelvarning)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt! :D



Så fin din profilbild blev! :)

Ha en kanonbra helg!

Puss & Kram

2009-10-30 @ 12:44:08
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0