Happy birthday, Bday boy!

Igår var jag på Antonius födelsedagsfirande som utspelade sig i Rönninge. En stor succé var det, med många underbara människor och mycket god mat.


Roligast: Jensa och jag börjar slåss med ballonger när vi ska hjälpa till att städa efter festen, samt när Mimmi kallar Antonius för en "dinosaurie med rullator", haha!

Gulligast: Ida kommer fram och ger mig en lång kram och jag klappar henne på huvudet. Innan dess tar jag hand om lilla guddotter Ronja som totalt vrålsomnar på min axel. Sen lyckades hon snora ner hela min axel också, men det är en annan story. Antonius gamla fritidsledare hade dessutom tagit sig ända från Gotland för att närvara på hans 30-årskalas. Han höll ett långt tal för Antonius och gav honom en tavla. Han försökte hålla sig från gråten, men jag tror att jag såg en tår i ögonvrån...

Dråpligast: Trafiken dit och hem! Det tar alltid lång tid att ta sig till Rönninge. Denna gång tog det 2½ timme att ta sig dit, lite pga att Haningegänget tog en liten konstig väg och lämnade mig stampandes i 30 min vid Rönninge station, haha. Detta slår dock inte hemvägen, då Jens och jag fastnar i trafikstockning ute på E4 i en hel timme innan vi lyckas svänga av så han kan släppa av mig vid Alvsjö station. Och jo, det tog 3 timmar sammanlagt att ta sig hem. Ingen hit... Detta betyder att jag spenderade mer tid på resande fot igår än vad jag gjorde på den drygt 5 timmar långa festen...

Gladast: Beskrivs bäst med en bild:


Med andra ord, en mycket trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Lovisa - the borderline chic

SV: Tack! Dina ord värmer! Dock är det jobbigt att alltid behöva vara en fighter! :/



KRAM

2009-09-08 @ 18:24:03
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0