Klippning för första ggn på ett år!

Jag vågade mig till frisören efter den totalt katastrofalt misslyckade klippningen för ett år sen! Den här ggn blev det bra. Tack gode Gud för att det finns frisörskor som faktiskt lyssnar på vad man säger. Tips och råd är välkomna och hon fick igenom sin idé med en längre snedlugg och inklippning i övriga håret, vilket blev superbra. Sen toppade hon bara håret. Jag tog hennes namn så nästa gång bokar jag tid hos henne igen!

En annan rolig sak som hände var när jag kom vid Hötorgsgången och gick neråt centralen. Hade Mp3 på, så stannar en man i 45-årsåldern mig och säger: "Ursäkta!". Jag tar av mig lurarna och: "Ja?". Då ler han och säger: "Jag ville bara säga att du ser jättetjusig ut. Bara så att du vet det. Verkligen jättetjusig!", och jag lite blygt: "Tack... Tack så mycket!". Sen ler han och går därifrån och jag gör likaså. Förvåning = stor! Han kanske såg något hos mig som sken igenom eller nåt. Glad blev jag iaf. Att vi människor inte ger varandra komplimanger lite oftare sådär.


Kommentarer
Postat av: LLi:)

hello darling!!!

Skitsnygg i håret o allt. Väldigt vad rött det var på bilden...har du färgat det igen?

vilken tur att frisörskan var bra o lyssnade osv...avskyr när de inte lysnnar o bara gör som de tycker utan att diskutera med "klienten". Det är bra att gå till samma frisör...då lär hon ju känna håret (låter ju helt konstigt)o vet vad som funkar o inte....

åter igen...skitsnyggt...kramar

2009-09-02 @ 08:23:14
Postat av: Carro

Tja! Snygg frilla! Ja, det är inte den vanliga sorten. Jag köpte en fröpåse som innehöll olika sorters solroser. Freddas mamma fick några när jag gallrade dem och hon har fått en som är helt gul, jättefin. Ska försöka fota den ngn dag. Have a nice day!

2009-09-03 @ 11:09:32
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snyyyyyggt ju! :D

2009-09-03 @ 21:21:42
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0