Stadens puls

Jag har bestämt mig för att jag nog ska fortsätta med bloggen som den är idag faktiskt. Jag känner att det kanske trots allt är en god idé att lägga upp alstren här på bloggen istället för att bara ha Myspacesidan. Dessutom verkar det som att det är rätt många som lyckas hitta sig hit fortfarande, så det känns ju kul.

Hittade ett foto som jag tog i maj förra året, som jag bestämde mig för att göra någonting av. Jag gillar ju fart och fläkt i mina bilder och den här symboliserar verkligen detta. Självfallet är det ju tunnelbanerelaterat, nåt som jag känner starkt för också. Tunnelbanan står för mig för stadens fart och fläkt och ett nätverk som symboliserar stadens puls.



Kommentarer
Postat av: klara

wow. den bilden var verkligen cool.

2010-03-26 @ 22:18:28
URL: http://klaraspacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0