The Better Half

By Request av Emelie - min profilbild i ett större format.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack vad kul att du gillar dem :D Jag var bara tvungen att ta kort på det. Väldigt speciellt träd!



Wow, lika vacker i stort format! Skit snygg bild verkligen! Den ska du vara mäkta stolt över :D



Ha en fin kväll!

Puss och Kram!

2010-01-17 @ 20:52:51
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Jinwoo

Tackar! Har bara haft bloggen i några månader, det är nyligen som jag gick in för bloggandet lite mera, eftersom jag följer så många olika sorters artister och ser filmer osv, så vill jag gärna dela med mig och rekommendera till andra :)



Jo det borde du absolut göra! Jag skulle vara trogen läsare iaf ;)



Haha headern hittade jag på nätet, så jag kan inte ta ära för den, men enkel och stilren är den iaf! :)



Jo men jag tycker de marknadsförde henne lite fel. Hon borde haft annorlunda sorts videor, lite mer grafiskt design ungefär som gnarl's barkley gjorde med sin låt "crazy". För nu blev hon för vanlig, med sina videor i klubbmiljö enligt mig, även fast jag själv tycker det är bra så gör nog inte amerikanare det :P.

Har hört lite att det går hyfsat för Wonder Girls iaf, men är inte så insatt. Men de kan säkert skrapa ihop sig lite kändisskap, eftersom deras låt "Nobody" är rätt annorlunda, och så uppträder de på ett annorlunda sätt som underhåller :)



tack för kommentaren!

2010-01-20 @ 16:59:58
URL: http://jinwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0