19 april 2008

Idag åkte jag in till stan för att titta på när de japanska körsbärsträden blommade i Kungsan. Det var sagolikt och påminner mycket om Okami - ett spel till Playstation som N spelar just nu. :)

Körsbärsträd

Körsbärsträdsallé

Mitt i allt detta vimmel kommer det plötsligt fram en kille i 30-års-åldern och börjar snacka med mig. (Hur lyckas jag alltid dra till mig en massa folk?) Ali hette han, jobbade på resebyrå och var från Egypten. Hm... Men han var trevlig. Han sa att det var lite ledsamt att det inte var sol, men att det inte behövdes nån för att jag var en sol. Haha! Vilken raggningsreplik! Borde skriva en bok med dåliga repliker jag blivit utsatt för! :D Nä... men han var inte ett dugg obehaglig eller otrevlig, så det så. Efter en stund tackade jag för sällskapet och gick vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0