9 april 2008

Ojoj, om ni såg mitt hår nu så skulle ni nog skratta (ja, iaf lite)! Jag använde mig av Goldwell's Flat Marvel igår efter jag tvättat håret. Det blev verkligen jättelent och glansigt, men ack... Idag är min frissa helt platt och håret statiskt! Läste precis på baksidan att det är för lockigt hår, så nu blir det inget mer sånt här för mitt stackars raka hår! Vill ju inte se helt platt ut i huvet! :S

Morten Harket! Alla 70- och tidiga 80-talisters dröm på 80-talet! :P

Morten Harket 80s   Morten Harket recent
Morten Harket på 80-talet vs Morten Harket idag - 48 år gammal! :S

Vissa kan visst inte låt bli att åldras med dignitet! Fusk! :P

Kommentarer
Postat av: Mona

Brukar inte standard vara "läsa först, spreja sen"?

2008-04-09 @ 10:46:57
URL: http://www.mizzitch.webblogg.se
Postat av: JOSEFINE

hahaha :D

2008-04-09 @ 12:39:49
URL: http://josefiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0