I'm a cheap skate, yes I am! ;)

Hämtade ut ett paket från Veckorevyn förut. Prenumerationspremie. 10 nummer av vecko-revyn samt allt detta fick jag för ynka 117,50:-

image21

Ja, det var en till liten necessär i kuvertformat med i premien, men den har jag redan råkat slarva bort nånstans här i lägenheten. :D Well, jag är väl inte längre nåt större fan av Veckorevyn. Känner mig faktiskt lite för gammal för den... Men faktum är att den blivit mycket sämre sen Ebba von Sydow slutade som chefredaktör för själva tidningen. När hon hade den var den iaf läsbar, med mode och annat skoj. Efter det så kom alla sexspalter och smådumma reportage tillbaka igen. Men, men... Vad gör man inte för 117,50:- liksom? :P

Det tog dock inte så lång tid innan jag blev irriterad på Veckorevyn igen. Trots jag redan betalat min prenumeration för nån vecka sen eller så, så fick jag samma tidning 2 ggr, samt ett nytt inbetalningskort som det stod att jag skulle betala in 219:- för de nummer jag redan betalat för. Hoppas verkligen att det blivit fel, för annars kommer jag att ringa dit och skrika! Inte första ggn de klantar sig. Men allra värst var nog när jag var prenumerant på ELLE för några år sen. Jag lyckades knappt säga upp tidningen, de bara fortsatte att skicka den till mig. Arg som jag blev så ignorerade jag dem till slut, och då lade de av. :D Dessutom skickade de alltid ut fakturorna när sista inbetalningsdatumet redan gått ut, och en gång fick jag ingen faktura alls, utan en påminnelse om att jag inte betalat! Japp, så går det när man låter ett annat företag ta hand om fakturor och prenumerationer. Vore ju kanske varit bättre om de höll i det själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0