Blä!

Blä, blä, blä! Jag mår blä och jag måste få klaga. Jag har så ont i halsen så jag knappt kan svälja. Jag har precis börjat nysa. Min fråga är: hur har jag blivit smittad egentligen? Nåväl, nog om det för stunden.

Idag vann Usain Bolt självklart 200 metersloppet! Det är en sådan fröjd att se den mannen. Till och med min mor var imponerad. ;) Jag pratade dessutom med Jonna. Hon sa att hon hade fikat och så var det inte så mycket mer hon hade att säga, haha! :D

Apropå ingenting, jag hatar det jag har hört av The Cures nya album. Förra albumet var inte heller bra. Så nu blir det nedputtning från plats 3 till typ... 5 (?) på min lista över världens bästa band. Sorry Robert och company, men ni håller inte måttet längre...


Okej, allt var inte bättre förr... (syftar på frisyrerna)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag mår oxå blääääää :-(

2008-08-20 @ 20:23:52
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hoppas du blir bättre snart! Är du förkyld?

Ja jag ser med fram emot hösten :) Jo tack jag mår bra, söker jobb för fullt. Har sökt 60 jobb den här månaden... måste få något på heltid snart!

2008-08-21 @ 02:39:27
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0