Löpning och flygplanskrasch

Nae, no inspiration till att blogga! Kan iaf rapportera om min och Niklas löpning igår. Ca 5 km på 30 min, en ganska vanligt tid med andra ord. Det hade ju regnat så mycket att vi inte kunde springa i skogen, men vi tog en tur på asfalt istället. När vi kom i närheten av rondellen vid Vinsta så cirkulerade det en helikopter över Coop Forum som ligger där. Jag tog förgivet att det hade skett ett rån, men så såg vi på nyheterna när vi kom hem att det störtat ett mindre plan i närheten där! Hur läskigt som helst! Det konstigaste av allt var att jag ett par timmar innan, när vi var hemma, reagerade på att ett plan flög ovanligt lågt över vårt hus, vilket gjorde mig nervös. Jag sa till och med något i stil med: "Jag hoppas inte att det störtar!". Nu vet jag ju inte om det var just det planet som störtade som flög över vårt hus, men jag tycker att det är ett skumt sammanträffande iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0