Min gårdag

Jag fick inspiration av Fredda och gjorde en Efit, dvs Ett Foto i Timmen. Hade ju inget vettigare för mig igår...


09.30 - Frukosten. Mycket kaffe ska det vara.


10.30 - Jag satt och tittade på nåt flummigt program på en koreansk TV-kanal samtidigt som jag pratade med Eunah över msn. Av respekt för Eunah så redigerade jag lite av det vi skrev, ifall det skulle synas på fotot. :P


11.30 - Jag blev grymt sugen på att lyssna på lite koreansk pop. Det var längesen sist!


12.30 - Tvättid kl 13, så nu gäller det att sortera tvätten


13.30 - Jag läser lite i katalogerna som Niklas tog hem till mig


14.30 - Uttråkad och i väntan på att tvätten skulle bli klar tänkte jag att jag skulle spela lite Ridge Racer på PSP:n, men den hade legat och laddat ur sig, så jag fick nöja mig med att ladda den innan jag kunde göra något... Gillar vi inte alla apparater som under ett par dagars vila ligger och laddar ur sig själva? :S


15.30 - Innan jag gick ner och hämtade sista tvätten så kollade jag på ett gammalt avsnitt av Doktorn Kan Komma. Den här ggn handlade det om en amerikansk kvinnas son som hade blivit diagnosticerad med Agorafobi (torgskräck). Småsnark...


16.30 - Nu är Niklas hemma och vi tittar på USA - Brasilienmatchen på TV. Jag dricker kaffe ur Marimekkomuggen jag fått av Lea. :)


17.30 - Det började spöregna och åska. Regnet var nog ett av det värsta jag någonsin bevittnat.


18.30 - Jag gjorde muffins med chokladbitar i


19.30 - Lagom till kvällsmaten blev vädret fint igen

Kommentarer
Postat av: Lea

fin bildserie...och muggen ska vi väl inte tala om hur fin der är ;). Bra att den kommer till användning och att du gillar den.

god natt

2008-08-22 @ 22:45:53
URL: http://fairypeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0