Dagens idiot

När jag kom in på Hemköp i Hässelby Strand förut så möter jag detta scenario: två unga män i 18-20-årsåldern står och smått munhuggs med den unga kassörskan. När jag kommer lite närmare inser jag att det rör sig om att de tycker sig betalat för mycket, men kassörskan bedyrar att det inte alls är så. Då säger den ena: "Asså, alla vet väl att 10 ggr 16 är 116! Tror du jag är blåst eller?"

Får jag ge svaret på den frågan? = JA?! :D

Efter kassörskan lånat dem en miniräknare gick de ganska snabbt utan ett ord därifrån.

Hässelby Strand i ett nötskal. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Ack vilken idyll, men IQ-nivån...

Kommentarer
Postat av: Shandie

Hahaha! Det var ganska roligt faktiskt :P "Efter kassörskan lånat dem en miniräknare gick de ganska snabbt utan ett ord därifrån." Bäst ju :P

2008-12-15 @ 15:29:19
URL: http://sharanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0