Totalt kaos!

När jag var i tvättstugan förut så kom det plötsligt in nån idiot som stod och flåsade och tryckte på bokningstavlan medan han pratade med sig själv. Jag hade ju barrikerat mig inne i tvättstugan och gjorde så lite som möjligt för att inte avslöja mig själv (för man vet ju inte hur sånt där konstigt folk kan reagera...). Han stod där och tryckte och svor i säkert en kvart till att börja med, innan han började rycka i dörrarna till både min och den andra tvättstugan. :S Sen gick han in på toan och var där i ett par minuter (usch?!), så jag hann inte samla min tvätt och dra. Sen när han kom ut igen så började han pilla och ha sig med bokningstavlan igen, ryckte lite i alla dörrar samtidigt som han sluddrade: "Va fan, dörrarna öppnas ju inte..." Tillslut, efter ca 10 min, blev han aggressiv och det slutade med att han började rycka och slita i båda dörrarna, och han sparkade vid ett tillfälle till min dörr! Vid det tillfället så tror jag inte ens att jag kom ihåg att andas, ung. så skraj var jag! Hade han inte tagit sina saker och gått snart efter det så hade jag ringt till Kopps. Vilken lättnad när dörren slog igen efter fanskapet! Jag samlade ihop mina grejer, som var klara, och sprang faktiskt upp genom nödutgången och ut den vägen.

Bytes: Fin tvårummare med överkomlig hyra i den vackra och underbara idyllen Hässelby Strand. Du har världens finaste grannar som aldrig är ett dugg högljudda eller flyttar möbler på natten, samt en tvättstugedörr som fungerar perfekt. Allt detta + att hobos aldrig förekommer inne i tvättstugan. Slå till NU!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så jättemycket för kommentaren! :)

2008-12-02 @ 23:14:31
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0