You wanna piece of me?

Muckar du med mig? Ska jag slita upp halsen på dig och tugga i dig precis som jag gör med alla andra som råkat stå i min väg idag? Muohahaha!

Skämt å sido, jag är hemskt obekväm i min egen kropp. Acnen har börjat ploppa upp lagom till el grande framträdande på nyårspartaj imorgon. Jag som hade tänkt vara balens drottning och allt. Hoppas bara inte att det kommer nåt irriterande folk för då kommer jag att börja tugga på dem, mwah! :P

Ring mig om ni vill ha Deux Bijou Noirs singel - en electro-cover av Tokio Hotels hit Monsoon. 1 exemplar beställt än så länge (av farsan, haha!). Ni fattar väl att jag skämtar? ...Eller inte. ^_^


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag med! Och så få ni se till att göra nåt koreanskt nästa gång så jag har en bra anledning att skriva om er på Indieful ROK ^^



Gott nytt år förresten!

2008-12-31 @ 12:40:50
URL: http://indiefulrok.blogspot.com
Postat av: Linda

En singel kommer lastat till dig inom loppet av 1-2 veckor då. Ska bara konferera med min kära bandkollega som hela tiden måste hålla på och ändra i låten trots att jag tycker den är klar... ;)

2008-12-31 @ 14:00:23
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0