Åldersnoja för en killes skull?

Att ålders- och skönhetshysterin varit ett stort issue i Hollywood under flera decennier är väl ingen hemlighet vid detta laget. Nu senast påstås ubersköna Jennifer Aniston lägga stora pengar på att behålla sin skönhet. Allt för sin 10 år yngre pojkvän John Mayer, enligt Aftonbladet.

Nu är det i alla fall så att jag läste en artikel för längre sedan och redan då spenderade Aniston stora pengar på sin skönhet. Jag skulle våga påstå att Aniston gör det för sin egen skull och för att hålla sig fräsch inför roller, alltså inte för en killes skull. Jag såg henne i en intervju på Oprah Winfrey Show, det måste ha varit länge sedan nu. Hon verkade vara väldigt stabil och jordnära och det skulle förvåna mig mycket om hon verkligen bara gör detta för att hålla sig fräsch inför en kille som hon inte träffade för allt för länge sedan.

Egentligen är det ganska dumt att överhuvudtaget spekulera i varför hon väljer att lägga sina pengar på att se bra ut. Det är hennes pengar och hon gör ju vad hon vill med dem. Det är ju knappast så att hon behöver gå omkring och svälta för att hon lägger en viss summa pengar på utseendet. Man får helt enkelt ta hänsyn till att hon tjänar mycket pengar överlag.


Bildkälla: Staralicious


Kommentarer
Postat av: Aina

(svar:) åh koreanska ,tufft :O lust att undervisa mig? ;)

2008-07-18 @ 20:46:56
URL: http://alwaysuniqe.devote.se
Postat av: Aina

(svar2:) du är nog bättre än mig HAHA. Skönt att höra att det finns de som har det värre än vad jag har. Det är ...låt mig leta efter rätt ord... Otroligt skönt att höra! ;)

2008-07-18 @ 21:03:40
URL: http://alwaysuniqe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0