Bravader as usual!

Nu är jag precis hemkommen från stora staden efter en heldag med Lea därinne. Skönt att komma hem i lugnet. Hade snudd på lite tinnitus när jag kom hem, men det har släppt nu. Jag köpte lite saker. Mest presenter, eller rättare sagt: bara presenter. En mugg till mamma i sen födelsedagspresent, en klänning till min yngsta brorsdotter i sen födelsedagspresent, en tröja till min andra brorsdotter, samt en hemlig present till min käre pojkvän. :) Hans present var nog den jag var mest nöjd med... Kunde inte låta bli att köpa den. Men det får bli en för tidig jubileumspresent för att han stått ut med mig så länge. :P

Tyvärr dog min kamera och kameraladdaren funkar ju inte längre! Man tycker ju att den borde hålla längre än 4 månader, som sagt! Skandal! :S Jag ska gå tillbaka med den till Onoff på måndag. Bara det inte är kameran det är fel på, för då kreverar jag. Ska ju ner till Viken om 2 veckor och vem vet hur längre de kommer behålla min kamera om de begär att jag ska lämna in den till dem. :S

Ok... sista ggn inatt som jag hörde grannarna över oss var kl 02.40... Ungen pladdrade och hade sig. Nu lever de en hel rövare däruppe. Flyttar omkring möbler och dunkar i golvet. Alltså, skadade jävlar...


Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja, eller hur! Folk frågar de mest märkliga saker man kan tänka sig nu för tiden... :S



Hur är det med dig då? Ha det fint ^^

2008-07-12 @ 21:37:31
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Cilla

Tack, du är den första som sagt att det varit kul att läsa något i min blogg..! ^^

Koreanska är ett riktigt roligt språk att lära sig faktiskt.. och inte lika vanligt i Sverige som dom andra asiatiska språken. Har därför tänkt börja tolka senare framöver när jag kan det flytande.... ^^

(högt flygande planer)

2008-07-12 @ 22:36:43
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0