En kvinna med integritet

Enligt aftonbladet.se blir Nicole Kidmans klädstil bara bättre och bättre för var år som går. Jag håller personligen med, fast jag kan inte låta bli att tycka att det är lite trist att hon bara blir magrare för varje gång man ser henne (undantag nu när hon är gravid), samtidigt som hon ser stramare ut i ansiktet. Jag saknar Nicole Kidmans knallröda, vilda och lockiga hår som hon hade när hon slog igenom. Det passade så utmärkt ihop med hennes bleka hy och rosiga kinder! Det var både jättesnyggt och originellt. Men så är jag avundsjuk på alla lockiga brudar out there också! Jag och mitt spikraka hår med en självlock som står rakt ut på ena sidan... ;) Samtidigt vill jag passa på att säga att jag tycker att Kidman är en kvinna med stor integritet, och det är verkligen något hon kan känna sig stolt över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0