End of the day...

Nu har jag iaf haft en väldigt trevlig dag. En resumé:

*Åkte till Vby och köpte en ansiktscréme och en tröja
*Promenerade hem till Hässelby
*Sprang 5 km-slingan i skogen med Niklas
*Mötte upp Andreas nere i Hby Strand, drog till Maltesholm och badade. Doppade oss 3 ggr!
*Varma mackor, vin, snacks och allmänt prat i några timmar på balkongen

End of the day.


Tyvärr - no pix. Kameran utlånad till pojkvän som är på pokerkväll.

Nu inväntar jag bara Niklas hemkomst så jag kan gå och sova i frid.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa, det är verklig sjukt varmt. Hehe, fläkten inne igår kväll hjälpte inte ett dugg. Ja tack, min kväll var bra, vi hade film och spelkväll :) Det var skoj :) 8 mile blev det på femman och sen ett frågespel, lite likt TP :)



Idag var planerna fest, men vi funderar på att dricka hemma istället, äta något gott och se film. Får se hur vi gör. Nu ska jag strax ut på en härlig powerwalk i alla fall :)



Vad gör du? :D

2008-07-05 @ 15:48:37
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: -LH-

sv: Haha, hej Linda ;) Tack :D

2008-07-06 @ 03:39:11
URL: http://houlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0