Fint besök

Nu har Carro och Fredda varit här en sväng och hälsat på. Vi åt först mat och sen lotsade jag runt dem en sväng här i Hässelbys omgivningar. Sen efter det blev det fika. Carro hade bakat muffins och tagit med. Niklas tyckte att de var godare än mina muffins! Kul för Carro att höra, men inte för mig, haha! :D

Sen la Fredda in vägen till Gävle på sin GPS innan de for vidare. Nu fick de ju iaf se hur vi bor och det var ju kul att ha dem här! Så fick jag ju hela huset städat (av mig själv) innan de kom också. Inte varje dag det händer, haha.

Niklas gav sig av till replokalen för nån timme sen och kommer hem senare ikväll. Innan dess får jag väl hitta på nåt att roa mig själv med. Blir nog att jag fastnar framför TV:n eller datorn as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0