Go'morr!

Inatt drömde jag att jag var tvungen att försörja mig som gatumusiker, jag sjöng i nåt band. Det jobbigaste av allt var att vi bara lyckades skrapa ihop några kronor varje dag. På hemvägen på kvällen mötte jag på Niklas som berättade att han inte fick betalt på sitt jobb om han var sjuk, och just då var han sjuk. Jag erbjöd mig att jobba i hans ställe men han bara kollade misstänksamt på mig och nekade, haha! :D

Kl 4 imorse vaknade jag av att den galna hunden som bor i en av lägenheterna på planet under oss började morra och skälla som en galning. Detta trots att ingen ens gick i trapphuset... Börjar tappa tålamodet snart. Well, grannarna över oss har iaf hållit sig reativt lugna på sistone så man får väl vara nöjd.


Bildkälla: römö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0