Inte superpigg direkt!

Gah! Vaknade upp med ont i halsen och igensvullna ögon. Ingen hit precis! Nu sitter jag här och dricker thé i Marimekkomuggen jag fick av Lea. Den är jättefin och jättebra!

Igårkväll somnade jag som en stock, stördes inte ens av grannarna! Sen vaknade jag lite innan kl 4 imorse och insåg att grannarna inte ens gått och lagt sig än! Babbel, babbel och dunsar konstant! ...Vad är det där för jävlar egentligen? (Ja, vid det här laget vet jag ju eg vad det är för jävlar...)

Igår var vi hos svärisarna och firade svärfar som fyllt år. Jag tror att han blev rätt nöjd med alla sina presenter. ;) Sen blev det en promenad med svärmor och efter det blev det paj och hemgjord vinbärssorbet. Och sen blev det film, Hot Fuzz. Rekommenderas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0