Kvällens planer

Nu på kvällen gav jag mig ut och sprang efs jag kände mig helt "fladdrig" i kroppen och inte kunde sitta still. Gav mig ut i det gröna spåret den här ggn, som är 5.8 km långt. Dåligt skyltat var det också, så jag sprang fel 4 ggr! Sista ggn jag sprang fel så sprang jag inte tillbaka. Jag orkade inte helt enkelt och ville hem. Men jag sprang nog ung lika långt som om jag skulle sprungit det gröna varvet "paw riktit". Jag sprang dessutom dit och hem, så jag var mycket duktig idag.

Senare väntar ett avsnitt av Morden i Midsommer. Jag säger då det. Snart har hela countyt utrotats!


Detective Chief Inspector Tom Barnaby och hans underordnade Sergeant Ben Jones jagar mördare på engelska landsbygden.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

skönt med en kvälls löparrunda duktig tjej

2008-07-15 @ 20:42:21
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ja, men det är ju precis som du säger! Bara för att man ibland känner att man är överlägsen behöver ju inte det automatiskt betyda att man beter sig illa mot andra, även om det är vad folk vill tolka det som. Jag tycker bara att det är patetiskt hur folk försöker att vända saker till sin egen fördel =)



Hoppas att allt är bra med dig och jätteroligt att du gillade frisyren! Det uppskattas. Ha det fint! ^^

2008-07-15 @ 21:05:29
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Rebecka

Hej har du haft en bra start på veckan?

2008-07-16 @ 01:29:32
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0