Löpning 5.8

Dagens bragd: 5.8 km utan att stanna en enda gång. Om man ska vara petnoga så kanske det är mer 6.5 km eftersom jag springer både dit och hem också. Borde göra en närmare undersökning över hur långt det egentligen är allt som allt. Återkommer med bättre fakta vid ett senare tillfälle. Ja, just det, 35:34 tog det att komma runt hela varvet.

Var jag någonsin trött under rundan? - Nej det kan jag ärligt säga att jag inte var. Dock en liten svacka under de sista 200 metrarna, men annars helt ok.

Träffade jag på barnvagnar under vägens gång? - Oh ja, OM jag gjorde! Sista kilometern är alltid en pina med en massa människor som flummar omkring kors och tvärs och inte verkar veta var de ska ta vägen. Vid ett tillfälle var det nära att jag fick stanna eftersom en barnvagnsmänniska vägrade flytta på sig. Det verkar obligatoriskt för vissa att man måste gå mitt i vägen och låtsas som att man inte hör när någon kommer. Jag kräver inte mycket. Bara ca en meter. Och ja, jag vet att alla med barnvagn inte håller på så här, men vissa... Och icke att förglömma: cyklisterna! Gärna tre vingelpellar på rad!

Är jag stolt över mina bedrifter? - MYCKET stolt. Mucho. Vanligtvis stannar jag upp 5 ggr. Nu stannade jag inte en enda!

Vad är mitt nästa mål? - Stretcha samt besöka duschen.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej hej :) Agyness är 173 men agenturen säger att hon är 175 =) Ibland har hon problem att komma i kläderna på vissa visningar så det hade ju underlättat om hon gick ner lite...



Ha det fint! ^^

2008-07-23 @ 21:09:18
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Henrik Lindmark

ja var dom svarta byxerna :( dom var typ mina favo vet inte varför men dom var som sköna att ha på sig och sånt :P

2008-07-23 @ 21:14:44
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

haha mjukis byxer e det bästa :D

2008-07-23 @ 21:29:03
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: jonna

vilken stilg dusch!

2008-07-23 @ 22:10:03
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0