löpning

Gjorde halvmilsspåret i skogen på förmiddagen igen. 29:29 blev tiden. En liten förbättring sen förra ggn alltså. Det var iaf under 30 min, så jag får väl vara glad över det. Fast jag var tvungen att stanna ett par ggr för det blev så jobbigt. Mycket uppförsbackar och allmänt kupad terräng. Så var det oerhört kvavt idag också! Brun-utan-solcremen sitter iaf kvar ganska skapligt efter både springtur och dusch. Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att jag ska få gå och skölja ur det. Blev mörkbrunt som vanligt. Sen ska jag smörja in mig med Nutribronze igen. Idag smörjer jag dock bara in mig en gång. Det räcker... Btw, när blev mitt liv en enda skönhetsritual?! :S


Världens fräckaste, uppkäftigaste och snyggaste kvinna ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0