Min dag

Det blev en tur till Vällingby idag. Köpte en hel del smått och gott, bl a två små mattor till hemmet. Köpte ju ett puder förra veckan som inte alls passade mig! Så idag fick jag hjälp med att välja ut ett annat puder och jag ser inte klok ut! Det är också för mörkt! Niklas sa att jag såg ut som en av de där blonda stureplansbruttorna som är typ orangea i trynet! :S Vad ska jag ta mig till... Vad har det tagit åt alla som jobbar på sminkavdelningarna? Gud... jag får väl köpa ett nytt puder IGEN då. :S Bättre att det är lite för ljust än för mörkt, för om det är lite för ljust kan man ju alltid pudra på med ett solpuder så brukar det bli bra.

Sen köpte jag en snygg kort trekvartsjacka på Gina Tricot. Svart och glansig. Den ska jag använda till den går sönder. :P Bild kanske kommer upp lite senare. Den var verkligen jättegrym och passar till allt. MVG av Niklas fick den också. :)

Sen köpte jag schampo, hårmousse, samt en Nutribronze från L'Oréal, så nu ska jag smörja till mig en bränna på några dagar, lagom till helgen och allt. Den här luktar ju dessutom ganska skapligt om man jämför med den andra lotionen som jag hade. Men det är klart. En liten unken känsla efter ett par timmar. Konstigt... Måste vara det där aktiva brun-utan-sol-grejset i som gör att alla såna här cremer luktar blä. :S

Och, yep, hårtoning köpte jag också. Mörkbrunt. Får se hur länge det håller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0