Min semester

Nu har jag varit nere i Valdemarsvik i nära en vecka och det är väl ganska skönt. I ärlighetens namn har det varit ganska skönt att inte kunna uppdatera bloggen så ofta, för att inte tala om hur skönt det varit att slippa kolla mejlen och facebook... Ja, jag vet. Facebook borde man egentligen lägga ner totalt eller nåt. Finns det något mer jobbigt ställe? Det slutar ju med att man är fast trots man inte vill. Man snokar runt på andras sidor för att man är nyfiken och måste hålla sig a jour med allt, trots det bara är totalt onödigt... När jag kommer hem så ska jag kolla min facebook var tredje dag ist för varannan timme. Annars kommer jag att sluta på psyket! :P

Badat till knäna i Östersjön har jag iaf gjort. Dock var det algvarning, och den enda som vågade bada var min säl till storebror som glatt kastade sig i. Ingen tyckte synd om honom när han dagen efter fick ont i magen, haha. :D

Niklas åkte hem i förrgår till Hby igen och igår åkte han vidare till Wacken i Tyskland. Han kommer hem på natten mot måndag. Jag drömde inatt att han hittade en annan tjej och jag blev skitarg, haha! Man får hoppas att det inte var en sanndröm... ;) Jag åker nog också hem på söndag. Det var tal om att mina föräldrar skulle skjutsa hem mig, för de ville se hur vi bor. Bara hoppas att vampyren ovanpå håller klaffen så man slipper skämmas ihjäl.

Nej, ut i solen och steka! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

kul med semester :)

2008-08-01 @ 21:16:21
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0