Miss raspberry dress


Den här klänningen köpte jag för ca 2 månader sen på American Apparell när Lea var och hälsade på. Har inte haft nåt direkt tillfälle att ha den på mig, men nu dök ett tillfälle plötsligt upp då det är party imorgon! Jag tog nyss på mig klänningen och började ilsket slita håret. Den är för stor!! Och då menar jag inte lite för stor, som den var i midjan när jag köpte den, utan mycket för stor på hela mittenpartiet! Vilken miss! :S Man tycker ju att jag ju borde kunnat räkna ut att jag skulle börja springa och träna regelbundet som jag alltid gör på sommaren, och därmed köpt en i storlek small ist... Bah! Den passade ju hur bra som helst med min nya korta jacka! :S

Aja, idag ska jag nog ge mig av till Vällingby igen. Förmodligen kommer jag att köpa mig lite brun-utan-sol att ha till ansiktet. I nuläget ser jag inte riktigt klok ut med min bruna kropp och mitt vita ansikte, haha! :D Sen i eftermiddag ska Niklas och jag springa halvmilsspåret ihop. Han lär ju komma in 5 min före mig eller nåt, men jag är nöjd om jag kommer runt utan att svimma totalt efter alla uppförsbackar! ;)

Sen är jag väldigt sugen på att ringa en kompis och styra upp nåt, men vi får se...

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

tack :D

2008-07-04 @ 12:45:49
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0