När solen är borta får man ta till andra metoder

Pfff... Oerhört seg idag. Kunde knappt sova alls, utan vred och vände på mig fram till klockan var runt 2 inatt. Sen vaknade jag av Niklas väckarklocka lite innan 5 eller vad det var... Sen somnade jag inte igen förrän bortåt 7 eller nåt. Grannen mittemot fick tydligen nåt tuppjuck vid kvart över 6 och kastade massor av sopor i sopnedkastet så det rungade i hela lägenheten. :S Vampyren ovanför har dock varit relativt tyst. Man hörde bara lite av honom inatt, men det störde inte så extremt mycket iaf. Fast det är iaf hans fel att jag inte kan slappna av och sova. :(

Shit, den där Nutribronze från L'Oréal var verkligen effektiv. Jag smörjde in mig två ggr under dagen och nu är jag skapligt brun. Man ser t.o.m. vissa ställen där jag är flammig för att jag slarvat, haha! Nu börjar jag se hemskt blek ut i ansiktet så jag borde kanske gå och köpa mig en sån där ansiktscréme också. Det som är bäst med allt är att jag nu kan ha det där mörka pudret som jag köpte igår, utan att jag ser orange ut i hela ansiktet. Det smälter in rätt bra med övriga färgen på kroppen. ...Synd bara att Nutribronze trots allt stinker apa, precis som det andra! Insåg det när jag skulle lägga mig igårkväll. Som tur var så var det bara jag som led av det. Niklas påstod att han inte kände nåt. Men nu luktar våra sängkläder inte mumma direkt.

Undrar om den här färgen sitter kvar nu när jag ska ge mig ut och springa? Jag kanske svettas ut allt på mina kläder, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0